31 Aralık 2014 Çarşamba

ben kalp 2015

günlerdir güneşi göremiyoruz dostlar, güneş gitti bir süreliğine yerine saçları uçuşturan rüzgarları, elleri donduran soğukları ve sırılsıklam eden yağmurlar bıraktı.

şöyle iki ayağım sabit, belimden kıvrılarak bakıyorum 2014'e. Sonra biraz daha bakıyorum. En son biraz daha bakıyorum ki; biraz belim ağrıyor, diyorum yeter, önüne bak. Önüne bakmak çok ileriyi görmeye çalışmak değil benim için, böyle şimdiyi güzel yaşamakla, gelecek için planlar yapabilmenin arasında tatlı bir noktada...

ilkokulda türkçe kitabımda yazan bir metni hatırlıyorum:
"geçmişin pişmanlığı veya geleceğin kaygısını yaşayanlar bu zamanda mutlu olamazlar"

Doğadaki her şeyin birbirlerine olan saygısı olsun bu yılda temennim, sayarken bir de severlerse birbirlerini tadından yenmez.

ağaç kalp insan, insan kalp insan, insan kalp kedi, doğa kalp deniz, köpek kalp ağaç...

hayal etmeye devam! mutlu yıllar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder