11 Temmuz 2012 Çarşamba

hava durumu

Sicaklara alisiyorum, bir sekilde bayilmadan ayilmadan yapiyorum da bunu, soguklari daha cok benimseyen ben, cok soguklarda sanki hafizami kaybediyorum... Vucudun titreyip kendi isisini muhafaza etmeye calisma durumu, çok caresiz, pek bir sıkıntili geliyor... Her kış veya her yaz birkaç ay öncenin nasıl ölümüne soğuk veya sıcak olabildiğini aklım almıyor...Adaptasyonu düşük bir insan da değilim, bir şekilde adapte oluyorum, tabii bedenim benimserken, aklım hayretler içinde kalıyor... Hayır korktuğum şey bu sene sonbahar nasıl geçecek, yeryüzü kendiyle bir beni de soğutmaya çalışacak mı ki? Essin yine rüzgar yüzüme, omuzlarım üşüsün, bir ceket alayım üzerime ince, biradan başka bir içkiye geçme ihtiyacı hissedeyim... Bu böyle bir ömür sürsün diyeyim, ama kasım ortasında gerçek dünyaya döneyim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder